Kanonfest!

Festen igår var kanon, jättemånga piloter som dök upp, skoj (hoppas ingen skulle flyga idag;))! Alla skrattade och hade verkligen jättekul. Tyvärr glömde jag kameran hemma så jag kunde inte ta några bilder. Therese och Frida tittade förbi en snabbis innan de skulle gå vidare till Club Essential (populär nattklubb i Riga). (Kul om någon läsare kunde tipsa om fler klubbar i Riga). Själv var jag kvar ett par timmar till och minglade runt bland alla kollegor, när klockan närmade sig morgontimmarna åkte jag, en kollega och hans kompis mot gamla stan, därifrån gick jag och mötte upp Therese och Frida som skulle gå hem.

Idag tog vi en sovmorgon (vågar nog inte skriva hur länge vi sov). Jag tog sedan en promenad till gamla stan där jag åt lunch med ett par kompisar.

Jag har haft två dagar ledigt, men har faktiskt två kvar, skönt att leva livet som pilot!


Kommentarer
Postat av: Eva

Kanske lika så bra att du glömde kameran.....

2008-08-26 @ 16:43:27
Postat av: Mrs Thinkalot

Hur var det här med att faktiskt uppdatera bloggen undrar jag?

2008-09-01 @ 15:13:19
URL: http://mrsthinkalot.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0