Nu är jag där själv!

Efter att i början ha varit lite emot bloggande, så har jag nu själv börjat. Jag har på senare tid börjat läsa andras bloggar (främst kollegors) och även blivit inspirerad av min flickvän som bloggar,så nu har jag också börjat. Som någon sa, "Välkommen till bloggträsket":)

Jag, min flickvän och våran hund Baloo bor i Riga (jag har varit här i drygt 6 månader, de knappt 3 månader). Anledningen till att vi bor här är att jag jobbar som pilot på flygbolaget AirBaltic där jag flyger Boeing 737 (för de som är flygintresserade), flickvännen min, vad gör hon? Jag skulle kalla henne lyxhustru;P Fast med handen på hjärtat så pluggar hon mycket (distans från Stockholms universitet) hon söker även jobb, men det är inte så lätt när vi inte kan språket.

I min blogg ska ni få följa med på vårat äventyr i Riga och sen var det nu bär av i världen. Eftersom flyget är en stor del i mitt liv så kommer de naturligtvis bli mycket flyg, men jag ska verkligen försöka att inte skriva för mycket om det, även om man vill skriva tills fingrarna blöder!

Stay low and fast!

Redo för ännu en dag fylld av äventyr!


Kommentarer
Postat av: Mrs Thinkalot

Välkommen! Ska bli intressant att följa även din blogg från och med nu!

2008-08-22 @ 15:27:54
URL: http://mrsthinkalot.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0