Vietnam blev till Bangkok och slutade i Malaysia...

Wow, mycket har hant under var resa som skulle sluta i Vietnam. Pa mandegen nar vi lamnade Sverige var det snostorm. Planet blev sa forsenat sa vi missade flighten till Vietnam. Da se de pa Lufthansa att vi skulle ta planet dagen efter som gick till Bangkok och sen hitta nat billigt flyg till Vietnam darifran. Bra tankte vi sa det gjorde vi. Bara att under vagen til Bangkok stangde flygplatsen sa vi slutade i Kuala Lampur istallet. Dar bodde vi pa lyxhotell i tva natter betalat av Lufthansa, till slut orakde vi inte vanta pa att flygplatserna skulle oppna i Bangkok sa nu reser vi i Malaysia istallet. Vi ar pa en o som heter Langkawi och ligger i norra Malaysia. Har ar det skont, med 30-35 grader i luften och 25-27 grader i vattnet. Vi har hyrt en moppe, men man far se upp for alla losspringande apor. Vi skulle ta kort pa en, men han blev arg och sprang mot oss skrikande, sa upp pa moppen och ivag.

Nu ska det bara losa sig att komma hem. Vi har ju biljetter som ar fran Vietnam men vi vill ju aka fran Kuala Lumpur, jag hoppas att det kommer att losa sig pa nagot satt.

Nu skriver jag inte mer eftersom jag saknar de tre sista bokstaverna i alfabetet och ska ga ner pa stranden och ta mig ett dopp med Therese istallet.

Ha det bra hemma i kylan, jag ska forsoka agna en tanke at er, kanske!

Kommentarer
Postat av: Eva

Nu vet vi var ni är, men inte hur ni bor. Problemen bara förvärras i Bangkok, så njut av er vistelse och gör det bästa av Malaysia.I Sverige är det grått och disigt...

2008-11-30 @ 15:43:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0