Grattis...

...Älskling!

Therese har börjat jobba med redovisning åt Dell Sverige här i Riga. Jag hoppas att du kommer att trivas med ditt nya jobb, och sen tycker Baloo att det är kul att få komma ut. Han följer med matte varje dag på jobbet, husse lämnar eller hämtar honom när han är på väg till/från sitt jobb.

...Sebastian!

En vän som var här i somras och skulle flyga in sig på 737, men företaget han gjorde det gick i konkurs, har fått jobb har på airBaltic. Så jag vill hälsa dig välkommen till det nya, helt fantastiska livet som pilot! Vi kommer att vara, när mina två kompisar från Vilnius kommer hit, 5 st killar som läste teori ihop här i Riga. Jag tror att festen snart kan börja!

Grattis Sebastian det har är du värd!

Kommentarer
Postat av: Sebastian

Man tackar....



Sitter på hotelrummet och läser OMA nu=) Härliga pilotjobb!



2008-10-21 @ 21:54:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0