1000 h på 737

Så då passerade man 1000 h på 737:an för några dagar sen, det är väl ändå en liten milstolpe tycker jag. Flygningen gick till Tiblisi och var ganska händelselös.

Nu har vi börjat med sommartidtabellen och vi jobbar som satan här borta i öst. Men även klimatet har gått på sommartabell då vi i dagarna har haft ca 10 grader och solglimtar, kanske finns hopp om en sol även i Riga.




Flygledartornet i Kiev är då inte från igår. På bilden ser det ändå fräshare ut än vad det gör i verkligheten. Jag undrar hur deras datorer (om de har några) ser ut, radar tror jag att de har i alla fall, eller...


Jag undrar vad som hände med gaten, ska man hoppa till flygplanet? ;)


Någon som kan gissa vad detta är? Ledtråd nummer ett: Vi hade ingen APU. Ledtråd nummer två: Det kan ha funnits en likadan i Sverige...för 60 år sedan...


757:an körs till gate. Hörde rykten om att den har kört till Vilnius eller Tallin med fullt hus (200 passagerare)! Om det är sant eller inte, ja någon kanske vet?

Kommentarer
Postat av: Shawn

Graaattiiiss Graattiiss Jocke 1000h Nice :D

Hoppas du upplever många många många fler timmar..

Jätte kul att du bloggar lite mer nu riktigt kul att få hänga med dig och få se hur du jobbar :D

Ta hand om dej

2009-04-02 @ 22:58:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0