Nytt år

Då var år 2009 här, vi firade tolvslaget igår vid frihetsmonomentet i Riga. Det var jag, Therese, Sebastian, hans flickvän och Conor. Det var en trevlig kväll som jag och Therese började ensamna hemma med middag. Sebastian och hans tjej kom senare på kvällen och sist men inte minst så dök Conor upp. Efter ett otroligt fyverkeri slutade vi på Hotel latvia, men inte på sky baren då jag tror den var full för hissarna hade stannat på högsta våningen och ville inte åka ner. Så vi satte oss i en bar på marknivå istället. Dit anslöt Douglas som hade jobbat hela kvällen. Kvällen avslutades vid kl.02.00, då gick jag och Therese hem och sov gott tillsammans med Baloo.

2008 var ju ett år då det hände mycket, jag fick jobb, det jag har drömt om sen jag var två år, jag hade ÄNTLIGEN nått dit. Men det krävdes flytt utomlands vilket inte alltid är helt lätt, men jag tycker vi har kommit in i det bra nu. Sen är det ju så härligt att Therese och Baloo kunde flytta med mig! Nu är det 2009 vi ska se fram emot, och jag tror att även detta år kan bjuda på en del bra saker. Så jag önskar er alla ett riktigt gott år 2009!





Och sist...



Passerar alperna på 35000 ft på väg till Barcelona, tror detta kort är taget över Schweiz.


Kommentarer
Postat av: Conor

Detta är en trevlig trätt i din blogg. Nyårsafton var kul!

2009-01-25 @ 20:48:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0