Tillbaka i Riga

Semestern är slut, tillbaka till Riga och kylan. Usch vad kallt det var att komma tillbaka när man har varit van med 35 grader. Med kylan kom också och hostan osv. Så Therese har varit hemma från jobbet och jag har nätt och jämt klarat att gå till mitt. Annars finns det inte så mycket att berätta om vad som händer här nu, det är tillbaka till flyget vilket var kul, fixat klart i nya lägenheten så nu ska det väl komma bilder snart hoppas jag, dock ingen idé att lova er något.

Här kommer i alla fall några bilder från semestern i Malaysia:


Jag är på väg ner i vattnet. Usch vad mulet det såg ut!

Taget från en strand där vi var helt ensamma

Stranden nedanför vårat hotell

Vid ett vattenfall, jag hade precis badat, skönt!

Jocke på Wakeboard:)

Inte dessa apor men till några andra köpte vi bananer till och
matade dem med. De blev som galna, de ringde in hela släkten, och whoops, där satt hur många som helst!

Kommentarer
Postat av: Eva

Ser ut som en underbar semester! Vilka bilder...

2008-12-18 @ 22:04:07
Postat av: Shawn

Sköön blogg :D

Kul att du försöker hinna med att skriva här ibland också :P

Ska bli skönt o följa dej på jobbet nu..

Take care!

Shawn (blivande pilot)

2008-12-18 @ 22:34:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0