Hemma i Sverige i några dagar...

Jag, Therese och Baloo har varit hemma i Sverige några dagar och hälsat på. Vi åkte i torsdagskväll och jag kom idag med färjan då jag samtidigt tog hit bilen, Therese och Baloo kommer ikväll. Hemma i Sverige var allt bra, jag var på ishockey och.såg SSK vinna över Luleå med 4-3.

I söndags kom en irländsk kollega till Sverige, Conor, för att köpa bil. Så hela söndagen gick till att titta på bilar, han bestämde sig för en Volvo S40, jättefin. Så han och jag tog tillsammans färjan till Riga igår och kom till ett mycket dimmigt Riga idag. Imorgon ska jag vara säkerhetspilot då en ny styrman som ska flyga, vi får se hur det går;)


Dimmigt och väldigt kallt...

En nöjd bilägare:)

Kommentarer
Postat av: Pappa

Snygg bil Conor köpte.

2008-10-08 @ 14:01:54
Postat av: Conor

Tack Joakim's pappa, fin bil du har köpt också!

Thanks Joakim's Dad, nice car you bought also!

2008-11-01 @ 22:10:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0