Inte bara pilot...

...utan filmstjärna är jag nu också. Igår flög jag till London och då hade vi ett filmteam med oss från ett företag som gör flygfilmer från alla världens flygbolag. Jag har själv en av deras filmer så det var roligt att jag nu också kommer att vara medi en av deras filmer. Det kommer bli en tre timmar lång film från airBaltic's flygningar. Filmen kommer att visa hur det går till ombord, både arbetet i cockpit och kabinen. Det som var tråkigt var att jag bjöd på årets sämsta landning, som tur var det mörkt så det kommer kanske inte att synas så väl ;) Filmen kommer att finnas till försäljning om ca 3 månader, vem vet, det kanske blir årets julklapp:) Hur som helst ska det bli kul att se sig själv på film. Nu väntar jag på nästa filmerbjudande, hollywood nästa eller?!

I natt ska jag flyga till Baku och i morgon ska vi hem till Sverige, jag ska hämta bilen och tar färjan över till Riga på måndag.

Kom alltid ihåg kära kollegor, flyg lågt och snabbt!

Kommentarer
Postat av: Eva

Spännande!

2008-10-01 @ 17:05:48
Postat av: Tess

Och du är bara MIN, vilken tur jag har!

2008-10-01 @ 18:48:52
URL: http://tess_h.blogg.se/
Postat av: Pontus

Låter häftigt, den måste man ju se.



Hittade just din blogg, väldigt kul läsning, liten sporre i början av utbildningen!

2008-10-02 @ 23:22:00
URL: http://my.opera.com/pontuspilot
Postat av: Tommy Mogren

Hej igen :-)



Skall komma ihåg att skicka dig lite bilder jag tog

under vår flight till LGW.



Har tänkt att göra det ett tag men inte fått gjort det. Kommer snart i din mail :-)



Hoppas du fått din kopia av DVD'n och att du gillade något i den.

2009-05-29 @ 10:30:48
URL: http://www.spottersblog.com/jumpseat

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0