Drömjobbet

Inatt när jag var till Tel Aviv tänkte jag verkligen på hur mycket jag tycker om att flyga, detta är verkligen drömjobbet. Det har fina naturupplevelser, underbar utsikt från kontorer:), fart, variation osv. Ända sen jag flög första gången som 2 åring har jag velat bli pilot, så det är verkligen roligt att man har nått dit man vill. Vilket är ditt drömjobb och hur kom du på vad du ville bli?


Soluppgång ca 30 min efter start från Tel Aviv


Samma soluppgång:)

Alperna från inflygningen till Zürich. Skaplig utsikt, eller vad säger ni;)

Kommentarer
Postat av: Tess

Underbart fina bilder älskling!

2008-09-07 @ 15:56:56
URL: http://tess_h.blogg.se/
Postat av: Eva

Rolig läsning och vilka underbara bilder!

2008-09-07 @ 18:02:17
Postat av: Kalle

Drömjobb? Flygledare.. Varför? var så tråkigt att flyga och ville ha mer action i vardagen..

2008-09-09 @ 18:24:34
Postat av: mahi

Tjeenare,



det är så att jag ska också studera som pilot tänkte kolla om du skulle vilja adda mig på msn , lr något liknande så kan jag ställa frågor till dig om studerandet och sådant, om detta är lugnt såklart?



Mvh

2008-09-10 @ 15:28:50
Postat av: Daniel Fränneby

Schyssta bilder! Kan också tänka mig det där :) Förhoppningsvis blir det så snart också, gjorde studsarna 10e sept! :) Ha det bra!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0