Sverigebesök

I Söndags flyttade vi in i den nya lägenheten i Riga (bilder kommer), på eftermiddagen tog jag med färja bilen över till Sverige, endast 17 timmar (att flyga tar det 50 min)! Therese skulle komma med flyg på måndagförmiddag, men planet gick sönder så hon kom inte förrän på kvällen.

När jag lämnade hamnen i Riga så var det Red Bull Flug Tag på andra sidan av floden. Jag han med att se en uppvisning av Red Bull´s egna uppvisningsteam, planen var i alla fall målade i deras färger, någon annan som såg dem i Riga i söndags (31 aug)?

Nu när man är hemma gäller det att träffa så många av vännerna/familj som är möjligt, innan vi åker tillbaka till Riga, vilket vi gör torsdagkväll. Har hunnit med föräldrar, bror, ett par vänner och Therese´s pappa.

Angående flygtiden för oss piloter på airBaltic har den minskat dramatiskt, vore kul om det var andra piloter som flyger samma typ av flygplan (Airbus 320/737/Md-80) säger hur mycket ni flyger i era respektive bolag.

Tyvärr kan jag inte lägga upp några bilder, jag är i Sverige och kameran är i Riga, men jag lovar att lägga upp några så fort jag får internet i den nya lägenheten.

Tills dess får ni ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0