Dåligt med inlägg

Ja jag vet, jag har varit dålig på att skriva. Det beror dels på att jag och Therese har varit hemma i Sverige och gjorde en kort resa upp till fjällen och sen jobbade jag ganska mycket innan det vilket gjorde att jag aldrig hann göra inlägg. Visserligen jobbar jag mycker nu också men jag ska försöka ta mig tid att skriva.

Idag har jag och Basse varit och lagat ett sommardäck till bilen och satt på nya backspeglar (de gamla blev stulna). Efter det satte vi på mina 18-tums fälgar som jag köpte för ett par månader sen, ah, vad snyggt det blev:)


Det blev en ny bil när man fick bort de tråkiga vinterfälgarna.

I morgon åker jag ner till Barcelona och jag hoppas få möta våren en stund där nere. På lördag kommer mina föräldrar över för att fira min födelsedag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0