RC flygplan

Jag och basse köpte oss ett par billiga radiostyrda flygplan på Rimi (stormarknad) för ett par veckor sen, men efter att basses plan har fastnat högt upp i ett träd och att vi har kommit fram till att det bara var skit är vi sugna på något bättre. Jag har hittat en butik på internet där de säljer plan för en mindre summa pengar. De verkar som att det går att flyga aerobatic med dem vilket verkar vara en rolig sak. Så på fredag då jag är ledig, Therese fyller år :) och basse är stby ska vi ge oss på jakt.

Satt och tittade på youtube och hittade ett riktigt coolt plan, något större dock än vad jag tänkt mig, se själva!



Imorgon flyger jag till Rom med en laddad kamera, ska försöka få med mig ett par bilder därifrån.

Kommentarer
Postat av: Shawn

Shiiit va cool :D

Vilken landning han gör hahah yeah...

vart finns det att få tag i sånna da?

2009-04-15 @ 18:22:40
Postat av: mahan

Haha klockrent,



saknat inlägg från dig jocke :) btw kafka flygplats verkade vara helt sjukt



Btw shawn, ja tänkte kolla om du kunde kontakta mig? för att jag har planerat att börja på saa , vore kul om man kunde snacka me någon :)?



kontakta mig på [email protected], är du snäll :) för att tydligen så går det inte att skriva min hotmail adress här =), eller så kan du skriva din :)?



Ciao

2009-04-16 @ 19:00:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0