Istanbul och Stockholm

Innan jag fick ledigt den här veckan flög jag till Istanbul och Stockholm där jag hämtade mina föräldrar som skulle flyga till Dubai (julklapp från mig och min bror) via Riga. Det roliga var att de inte visste att jag skulle flyga dem från Stockholm till Riga. När vi kom till Arlanda gick jag upp till gaten och hämtade dem, gissa om de blev överaskade!

Innan det hade jag varit ner till Istanbul och vänt, inga konstigheter.


Solskydd, behövligt nu när solen har börjat bli starkare igen. Nästan som ett vårtecken:)


747:or är alltid roliga att se, denna från Cargolux, enda tecknet för det är den lilla målningen på wingletsen. Bilden är tagen nere i Istanbul.


Start norrut från Istanbul. Bilden visar det inte så tydligt men Istanbul är en helt otroligt stor stad, jag undrar hur många invånare det är. Det är alltid mycket trafik, denna gång var vi nummer 6 för start, men jag har haft värre än det.



Kommentarer
Postat av: Shawn

Inte helt fel att få flyga sina föräldrar :)

Det går ju inte en dag utan att man inte tänker på att en dag få sitta där du sitter:)



Ta hand om dej...

2009-02-21 @ 18:42:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0