Arkivbilder

Just nu händer det inte så mycket här i Riga, eller ja, det är ju lite demonstrationer då och då, men det händer väl över allt, eller? Airbaltic största konkurrent här i baltikum Flylal har fått sitt flygtillstånd indraget så jag hoppas vi kan få några av deras passagerare för våra flygplan är ju också ganska tomma. Det drar väl igång till sommaren igen. Men oj vad det går dåligt för alla flygbolag i europa (utan Lufthansa som på något sätt går bra). Vi får hoppas på en vändning snart!

Några nya bilder har jag inte att visa, men jag tänkte bjuda på några bilder från 2008 som jag har hittat i arkivet


En färsk 757 i våras då den just hade anlänt till AirBaltic, på den tiden flög den också.


Min 737:a med Winglets, de har tydligen sparat 4% bränsle under 2008!


Mitt kontor det senaste året, wow vilket fantasktiskt 2008 jag hade


Sist, min första flygning kapten tog kort och bad mig visa det för min mor. Hon ska vara stolt sa han:)


Kommentarer
Postat av: Eva

Det är hon också!

2009-01-20 @ 19:54:46
Postat av: Shawn

Sen skall ju du framförallt vara stolt över dig själv :D

Kul & att du hinner skriva i bloggen men lite mer skulle ju inte skadaa

Take care!!

Shawn

2009-01-21 @ 06:37:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0