Tillbaka för att skriva igen...

Jag vet, det har varit ett tungt uppehåll för er kära läsare, men nu är jag tillbaka;)

Lägenheten vi har flyttat in i är helt underbar (synd att inte ägaren är det, eftersom han inte är helt klar med allt och han inte kan nås längre!), det är en tvåa på 73 kvadrat, helt perfekt för mig, Therese och Baloo. Bilder kommer att komma.

I helgen som var hade jag min mor på besök, det var jättetrevligt, bla så var vi till Jurmala och gick en strandpromenad, jag, Therese, Baloo och mamma. Kul att se hur det är på hösten där man annars på sommaren ligger och steker sig under solen. På söndagen regnade det nästan hela dagen så då gjorde vi inte så mycket.

På jobbet händer det inte så mycket, 16 styrmän från Vilnius ska bli flyttade till Riga. Två av dem är vänner från ATPL-teorin och vi gick ground school tillsammans på airBaltic.

Idag var jag ner till Rom, strålande väder, lagom varmt 21 grader. Imorgon blir det Italien igen, Milano, efter den flighten en snabbis över pölen till Stockholm.

Dagens bild:


5 min efter start från Rom

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0